برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

برسامم 9 ماه شد

1392/4/17 15:36
780 بازدید
اشتراک گذاری

 

حضورت را دوست دارم که در وجودم تقلا میکنی پسر من

شادی هایم را بیشتر کردی و البته دردهایم را، کمر درد، انگشت درد، درد دنده، دل درد ....

با همه این مشکلات دوستت دارم. بیش از انچه خودم فکرش را میکردم و با همه استرسی که برای زایمان دارم......

منتظر لحظه دیدنت هستم فرشته کوچولو من

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

قند عسل امروز یکی از دوستات به دنیا اومد...........

پسر خاله آسمان آقا ابوالفضل امروز پا به این دنیا گذاشت خدارووووووشکر

نمیدونی چقدر خوشحالم براش... لحظه شماری میکنیم حال خاله آسمان خوب بشه زودی عکس پسمل و برامون بذاره تا ببینیم.....

دیشب همش توی فکر خاله بودم ...همش داشتم با بابایی صحبت میکردم و میگفتم برسام چند تا دوست داره یکیشون هم صبح به دنیا میاد

صبح خود خاله آسمان این پیام و بهم داد....

سلام سلام

با توکل به خدا و لطف خدای مهربون و توی ماه پر برکت و شادی شعبان، فسقل ما ابوالفضل کوچولو

قدم های ناز و کوچولوش رو امروز صبح به این دنیا گذاشت..

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسرم الان دو روزه که وارد 9 ماه شدیم...خداروشکر که تونستم تا اینجا رو به سلامتی طی کنم

شما الان 35 هفته 5 روزته..توی نت نوشته اگه الان به دنیا بیای کاملا رشد کردی و میتونی به حیاتت ادامه بدی....

احتمال میدم الان 2400 باشی.....

پسر برای فردا ساعت 2 ظهر وقت آتلیه گرفتم..با بابا جونت میخوایم بریم از شمکم عسک بگیرم

هههههههه.......خیلی جالب میشه یادگاری میمونه برای روزی که بزرگ شدی ببینی وقتی تو شکم مامان بودی چه شکلی بودی.......

امروز صبح اندازه دور شکمم رو گرفتم 100 سانتی متر شده بوووووود..اوه اوه...

هنوزم هر کس من و میبینه میگه چقدر کوشولوییی؟؟؟؟؟  ولی شدم 68 کیلو 11 کیلو اضافه وزن

من خودم هر کسی رو دیدم که 9 ماه بارداره خیلی گنده میشه ولی خداروشکر شامل حال من نشد

حالا میگن هفته های آخر بزرگ میشه ...منم فعلا دارم هفته های آخر رو سپری میکنم

پسرم دقیقا 3 هفته دیگه میاد بغلممم خدایا شکرت......

عزیز دلم به احتمال خیلی زیاد شما 31 تیر به دنیا میای یعنی ؟؟؟؟؟؟؟؟ روز تولد مامانی

اولش فکر میکردم مردادی میشی.....

پسرم ساک بیمارستانت هم با مامانی بستیم...امروزم مدارک پزشکی مو گذاشتم کنارش

خلاصه این که هر روز در حال خرید کردن و تمیز کردن خونه هستمم....دارم خودم و خونه و برای اومدن شما گل پسرممممم آماده میکنمممم

فقط امیدوارم شما صحیح و سالم پا به این دنیا بذاااااااااری......

هر روزمون رو پر از شادی کنی

دوستت دارمممم عشقممممممممم بوووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم نظری
11 تیر 92 21:52
آنااا جون دوبار پیام طولانی نوشتم برات وسط کار اینتر زدم نمیدونم اومده یا پریده....
خیلی دلم برات تنگیده...خوشحالم که اولین مامان تاپیکمون(صف امیدواران خوشحال)داره فرشتش بسلامتی بدنیاا میااد ....
خیلی واسمون دعااا کن
ایشالا که گل پسرتم بسلامتی بدنیاا بیاد وهمیشه شاد وسلامت بااشید
دلم میخواست عکسای جیگر جوجوتو ببینم ولی انگار رمز میخواست نشد...
دوستت دارم مواظب خودت باااش بوس بوس



مریم جونم خیلی لطف کردی.........خیلی خوشحال شدم
اومدی بهم سر زدی بووووووووس
عزیزم رمزش 2525 مواظب خودت باش

نازی
12 تیر 92 21:26
سلام ایشالله این ماه رو هم بخوبی بگذرونی
شادی(عاشق نی نی)
16 تیر 92 21:24
آنا جان بهت خیلی خیلی تبریک میگم
ایشااله فرشته کوچولوت صحیح و سالم میاد بغلت
منم متولد31تیرم ولی هنوز منتظرم واسه منم دعا کن




شادی جان مرسی از اینکه اومدی..
ایشالله خدا یه فرشته کوچولو به همین زودی ها بهت میده......
چه جالب تاریخ تولدمونه یکیه