برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

4ماهگی

1392/9/29 1:33
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

الان تو ماه محرم هستیم البته اخراش یک ماهی شده نیومدم اینجا..

روزا خیلی با تو درگیرم الانم که اومدم اینجا به زور موفق شدم بخوابونمت

تازگی ها خیلی بد قلق و گریه رو نق نقو شدی...ههههه چقدر صفات

فکر کنم داری دندون در میاری الهی دورت بگردم انقدر بزرگ شدی که میخوای دندون در بیاری عشق مامان.

به خاطر همین همش دستت تو دهنت و نق میزنی

تا حالا شصتتو میخوردی الان همه انگشتاتو میخوری ملچ مولوچ جونممممممممممممم...

پسرم الان وزنت 6500 شده قدت هم فکر کنم حدود 60 یا بیشتر شده باشی

عسلم چنان با صداااااااااااای بلند میخندی که دلم ضعف میره برای خنده هات

تا باهات حرف میزنیم یا بازی میکنیم انقدر خوش خنده ای غش غش میخندی

عشقم تو ماه محرم لباس علی اصغر برات گرفتم و تنت کردیم انقدر جیگر شده بودی

نفسکم 4 ماهت شد واکسنت هم زدیم فقط توی پای چپت زد

خداروشکر خیلی خوب بود اصلا نه گریه کردی نه تب کردی....پاهاتم راحت تکون میدادی میبردی بالا میکوبیدی پایین هههههههههههه من شک کردم نکنه اصلا واکسن نزدی چرا هیچی نمیگی

مرد شدی جیگر شدی نفس شدی................

بریم چند تا عکس خوشگل بذاریم

 

راستی پسرممممممممم

روز 8/9/92 بود داشتیم شام میخوردیم یهو دیدیم تو به پهلو شدی..اولین باری بود که خودت پهلو شدی

چند روز بعدش خونه مامان بزرگ پری بودیم خودت یهو غلت زدی ووووووویییییییییی

خاله اعظم و زندایی مهناز هم بودن انقدر ذوق کردیممممممممممممممممممم برات دست زدیم

عشقممممممممممممممم اولین غلتت بود

11/9/92 بود

 

 

پسر مامان ببخشید که اندفعه همه مطالب و یک جا نوشتم....به خاطر خودته که اصلا به من اجازه نمیدی

اول از همه یه  عکس از جیگرای عمه میذارممممممم ببین چه نفس شدن

شما اینجا 4ماهته...دوقلوها 9 ماهشونه

 

این جای واکسنت جیگر مامان

 

اینم همون روزه

 

اینم روز عاشورا  لباس علی اصغر ....ههههه علی اصغر شصت خور

 

این اونروزه که خودت یهویی به پهلو شدی

 

اینجا هم اون روزی که شما خودت غلت زدی..

عکس غلت زنت و ندارم ببقشید البته فکر کنم تو گوشی خاله باشه...

البته اینم بگم فقط دو سه بار غلت زدی دیگه نزدی تنبل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزو **مامان ابولفضل کوچولو**
29 آذر 92 12:08
سلاممممممممممممممممم دوست جونی ... وااااااااااااااااااااااای به این فسقل ما ...خیلی جیگر شده ماشاالله دلم میخواد بخورمششش.... نااااااززیجای واکسنش رو ببین الهییییییییییییی انشاالله چند تولداشون ....بوووووووووووووس به نی نی چشم رو هم گذاشتیم بزرگ شدن خدایا بی نهایت شکرت