برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

5 ماهگی و اولین یلدا

1392/10/8 13:22
943 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پسر عزیزم 5 ماهگیت مبارک باشه....

شب یلدا که 30 آذر بود روز شنبه شما هم وارد 5 ماهگی شدی

 دلم میخواست اونشب لباس هندوونه ای برات بگیرم و تنت کنم ولی تنبلی کردم و دیر اقدام کردم

چند تا مغازه رفتم نداشتن...

اینم یه دونه عکس از اون روز البته خبر خاصی نبود خونه مامان بزرگت بودیم .....

پس فردا یعنی روز دوشنبه 2 دی اربعین بود که مامان بزرگت مراسم داشت و شام داد ...البته هر سال

پارسال این موقع شما تو دلم بودی ..امسال بغلم بودی

ما هم این چند روزه میرفتیم خونه مامان بزرگ برای کمک .....تو هم خیلی نق میزدی و گریه میکردی واینمسادی..

اینم عکس شما ظهر روز اربعین....مراسم شب بود

اینم شب بعد از تموم شدم مراسم

قربون اون خندت بشمممم

اینم یه عکس با تارا..که الان 6 سالش

 

اینا هم چند تا عکس بین 4 ماهگی تا 5 ماهگی شما

اول از همه این عکس مال روزی که شما اولین بار سوار رورویک شدی

روز جمعه 22 آذر ماه بود صبح من رفتم بیرون خرید ما و بابایی موندید خونه وقتی برگشتم دیدم بابایی گذاشتت تو رورویک داره ازت قیلم میگیره......خخخخخخ انقدر تعجب کرده بودی

بهتره بقیه رو بریم ادامه مطلب

 

فدای این خندت

 

 

داشتی مثلا تلویزیون نگاه میکردی

 

 

شصت خوردن...

ایشالله واسه دامادیت پاپیون بزنی عشقمممممممم

 

ههههههههههههههههه اینجا داشتی با دندونیت بازی میکردی یهویی اینجوری شدی

هاج و اج مونده بودی نمیدونستی چکارش کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عذرا ننه ی سارا*
8 دی 92 17:05
وای خدا این جیگرههههههههه قربونش برممممممممم عکس اخریش اخر عقشه فسقلی خوردنی