برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

8ماهگی و اولین عید برسام

1393/2/17 1:45
927 بازدید
اشتراک گذاری

 مژده ای دل که دگر بهار آمده است

خوش خرامیده و با حسن و  وقار آمده است

به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی

این پیامی است که از دوست به یار امده است

شاد باشید در این عید و سال جدید

 

سالی که گذشت بهترین سال من بود..خداوند من را لایق مادر شدن دانست

پسر کوچولویی به من عطا کرد که همه زندگی من شد

هر کارش و هر لحظه اش برای من لذت بخش بود..هر نگاهش به من انرژی میداد

با گریه هایش غمگین شدم و با خنده هایش به عرش رفتم

برسام عزیزم نور رو شادی رو به زندگی من و باباش آورد

امیدوارم که خداوند خودش محافظش باشه و مرا کمک کند که بتوانم به بهترین نحو تربیتش کنم

 

 

برسام عزیزم سال نو مبارک

اولین سالی که سال تحویل یه خانواده سه نفری کنار سفره هفت سین نشستیم

شروع عید امسال چهارشنبه شب بود ساعت 8.20 دقیقه

عمو و زنمو و پریا و مامان بزرگت مهمون ما بودن لحظه تحویل سال کنار هم بودیم اولش شما خواب بودی ولی به محض تحویل سال بیدار شدی

و وارد سال 1393 شدیم

خبری از مسافرت امسال نبود..جایی خاصی مدنظرم نبود به خاطر اینکه تو کوچیک بودی و توی ماشین خیلی نا آرومی..

خاله نسرین اینا دو روزی اومدن تهران خونمون باهاشون رفتیم بیرون ..باغ پرندگان ..کاخ نیاوران

بعد از اونا دایی علی و خاله مریم دو روز اومدن خونمون با اونا هم رفتیم کاخ سعد آباد

 

اولین عید و اولین حموم عید

کنار سفره هفت سین

 

اینم در باغ پرندگان

 

اینا هم کاخ سعد آباد

اینم عکس شما با رادین و رادمهر توی عید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)