برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

سرما خوردم

1391/9/14 23:55
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم عزیزم

امیدوارم حالت خوب بااااااااشه ولی حال مامانی اصلا خوب نیست سرما خوردم اونم چه سرمایی سبز

بابایی همش میگه بیا بریم دکتر ولی من میگم نه نمیامم شاید تو اومده باشی تو دلم اگه برم دکتر بهم دارو میده منم که نمیتونم بخورمممم چون برای تو ضرر داره

عزیزممممممم من به عشق تووو این مریضی و دردو رو تحمل میکنممم و دارو نمیخورم تا تو اذیت نشی

کوچولوی من 6 روز بیشتر نمونده........   به خدا بگو میخوام برم پیش مامان و بابام چون منو خیلی دوست دارن 

امروز بابایی رفته برام لیمو شیرین خریده تا بخورم زود زود خوب بشممم

دلمون رو نشکن  من به خاطر تو دکتر نرفتم من به خاطر تو همش دارم استراحت میکنم اگه نیای دیگه باهات قهر میکنمممممممم یه قدم به خاطر مامانت برداردل شکستهچشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)