برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

فااااال

1391/9/14 23:57
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهانه ی زندگیمون

خوبی عزیزم جات خوبه ببخشید مامان همش رو شکم میخوابه اخه عادت کردم ولی هر موقع بفهمم که واقعا اومدی تو دلممممم دیگه این عادتمو ترک میکنم قوووووووول میدمچشمک

عزیزم چند روز پیش رفتم فال گرفتم تاحالا همچین کاری رو نکرده بودم دوست نداشتم ولی خوب جوگیر شدم

فال تاروت .........خوشمزه بهم گفت بارداری؟؟؟؟؟؟؟  منم گفتم نمیدونم معلوم نیست گفت برات بارداری افتاده تو برج 9 و 10  ههههه منم کلی ذوق کردم گفتم اخ جوووووووون نی نی دار شدم

 نی نی خوشگلم رفتم ازمایش بدم مامان و ناراحت نکنی ببینم نیومده باشی بیااااااااااااااااااا

ازش پرسیدم نی نی چیه برام یه فال دیگه گرفت گفت 3 تا بچه تو طالعت داری دوتا پسر یه دختر

ولی گفت فقط یه دختر و پسر میاری

بهم گفت اولین بچه پسر میشه من که اصلا اصلا برامممممممم مهم نیست فقط مهم اینکه  سالم باشی همین برام بسهقلبقلب

من همچینااااااااااااااان منتظرم 8 روز مونده تا مامانی رو خوشحال کنی خودتو آماده کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)