برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

عاشورا

1391/9/14 23:52
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقل مامان خوبی عزیزم

دیروز عاشورا بوووود  همگی خونه مامان بزرگ بودیم مامان بزرگ مامانی

دیروز من شیرکاکائو پخش کردم البته نذر مال من بود بابایی و پسر عمت جونت پخشش کردن

انشالله که خدا قبول کنه و حاجت دلم رو بده

گلم فقط یه روز مونده تا ببینم تو اومدی تو دلم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامانی انقدر درد داره که نگوووووو دلم درد میکنه خیلی زیاد حالا نمیدونم تو اومدی انقدر درد دارم یا نه

فردا منتظرتم عزیزممممممممممم بووووووووس

چند تا عکسم برات گذاشتم از دیروز تا به یادگار برات بمونه  دوست دارم خوشگلمممقلب

                                                  ادامه مطلب میذارم

این شیر کاکائو بود که میخواد بره پخش بشه این شیر کاکائو که پخش کردیم

اینم گهواره علی اصغر 6 ماه اینم گهواره علی اصغر 6 ماه

 اینم خیمه که آتش کشیده شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)