برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

مامان شدممممممممممممممممم

1391/9/14 23:51
5,368 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممم

ماچماچماچماچ هزااااااااااااااار تا بوووووووووووس

وااااااااای خدا از کجا شروع کنم...............................................................

عزیزممممممممممممم بالاخره اومدی تو دلممممممممممممممم خدااااااااااااااااااااااااااااااااایا شکرت

خدایا هزار مرتبه شکر

عزیز دلم مامان قربونت بره امروز صبح از خواب بیدار شدم.. شب قبلش همش خواب دیدم. هی خواب میدیدم

حامله امممممم صبح که بیدار شدم رفتم بی بی چک گذاشتمممممم

یهووووووووووووووووووو دیدم دو تا خط افتاد باورش نمیکردممممممم نمیتونستم نگاش کنم اومدم بیرون

بعد دوباره رفتم تو توالت دوباره دیدمش انگااااااااااااااااااار داشتم خواب میدیدم نه خواب نبود مثل رویاااا بوود

چه لحظه ای بوووووووووووووووووود خدا بال در اورده بودمممم

همینجوری اشکم سرازیر شد اومدم بیرون دور خونه میچرخیدم و گریه میکردم آخه باورم نمیشد

  هزاااااااااااااااااار بار نگاش کردم

ذوووووووووق مرگ شده بودم دستم میلرزید قبلم وایساده بوووود باورم نمیشد

سریع صبحانه خوردم و رفتم آزمایشگاه گفتم میخوام تست بارداری بدم ازم آزمایش خون گرفتن

گفت ساعت1:30 آماده میشه بعد اومدم خونه نمیدونی چه حاااااااالی بودم

بابایی هی زنگ میزد میگفت چی شد اونم انقدر خوشحاااااال شده بوووود که نگووووووو

تا سر ساعت رفتم جواب آزمایش رو گرفتم دیدمممممم بله مثبتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت شده     شکرت خداااااااااااای خوبم  به خاطر این موهبت اللهی

هوووووووووووووووووووووووووووووووووووورررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

بهت گفتم خووووش اومدی موش کوچولوی من

قول میدم بهت خیلی مواظبت بااااااشم

بعدازظهرش رفتم دکتر..دکترم خیلی خوشحااال شد کلی بهم تبریک گفت بهم گفت چه کارایی انجام بدم تا بیشتر مواظبت باشم

انقدر منتظر بابایی بودم تا شب  اوووووومد خوووووووونه تو پارکینگ همو دیدیممم دوییییدم تو بغلش بوسش کردم

 

بعد اومدیم بالااااااااااااااااا  هی با بابایی love ترکوندیم

عزیز دلم کوچولوی مامان و بابا ... بهونه زندگیم خیلی مواظب خودت باش دوهفته  دیگه باید برم سونوگرافی تا ببینم قلب کوچیک و خوشگلت میزنه یا نه

توروخدااااااااا پیشم بموووووووون

 

بیا ادامه مطلب

واااااااااااااااااای ببین چی گذاشتم برات

مامان دورت بگرده تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

این عکس بی بی چک

گل خوشگلم روز سه شنبه 7/9/91 ساعت 9:45 صبح یه روز سرد و بارانی

این و گذاشتمم و مثبت شد

 

اینم جواب آزمایش

هورااااااااا مثبت با بتا 502

اینم دقیقا یک ساعت بعد یعنی 10:45 ازم خون گرفتن و ساعت  1:30 رفتم جواب رو گرفتم

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیچاکریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)