برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

دوران بارداری

1391/9/15 0:35
598 بازدید
اشتراک گذاری

داااالی  سلاممممم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

فسقلمممم..... نفسممم.... اگه بدونی تو این مدت چقدر بهت عادت کردم که نگوووووو

واااااای بابایی رو بگووووووو نمیذاره تو دلت مامانت آب تکون بخوره  .... فداش بشم

هزار بار بهت گفتمممممم بازم میگم توووووووو بهترین بابای دنیا رو داری

اگه میدونستممممممم انقدر دوران بارداری خووووبه زودتر تورو از خدا میخواستمممممم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اول از حال و روز خودم بگم...........

امروز دقیقا وارد 5 هفته شدمم ... فندق تو الان 5 هفته ای❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عزیزم حالم خیلی خووووبه  الان یک هفته شده فهمیدم تو اومدی

هر روز همه زنگ میزنن میگن حالت خوووووبه؟ حالت تهوع نداری؟؟؟

هههههههه منم میگم نه ........................... خوبممممم  خداروشکر

فعلااااااااااااا که نی نی خوبی هستی

انشالله تا اخرش همینجوری خوووووووووووب بمونی

اخه دیدممم هر کس تا میفمه نی نی اومده دیگه حالت تهوع میگیره ولی من هنوز حالم خوبه

بابایی هر روز میگه حالت خوووووبه بالا نیوردی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

منم میگم فکر کردی بچه من بچه بدی؟؟؟؟؟؟؟؟

من بهترین نی نی دنیا رو دارمممممممممم

خوب ساکت آروم .................................. دورش بگردم❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساینا
16 آذر 91 19:53
خداروشکر که بارداری خوبی داری هیچی بهتر از 1بارداری خوب و بدون درد نیست.ایشالله زایمانتم راحت باشه عزیزم