برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

یه عالمه حرف

1391/9/16 17:05
456 بازدید
اشتراک گذاری

فندقممممممم

یه عالمه باهات حرف دارممممممممممم

خوب اوووووووول یه بووووووس آب دار به مامان بده❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

مررررررررررررررررسی

عزیز دلممممممممممممم

هر روز صبح که از خواب بیدار میشمممممم اول از همه به تو صبح بخیر میگم باهات حرف میزنم

نازت میکنمممممممممم.......... وای خدا چه احساس خوبیه ...

بعدش با خدا صحبت میکنم بهش صبح بخیر میگمممممم و به خاطر اینکه دوباره صبح شد

یه روز جدید... و کنار تو و بابایی شروع شد ازش تشکر میکنممممممممم

عزیزم میدونی چیه

من هنوز نمیدونم تو دختری یا پسری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

دورتون بگردممممممم

نمیدونم اصلا یه دونه ای یا دوتاییی یا شایدم سه تااااااااااااااا هههههههههههههه

خیلی دوست دارمممممم بدونممممم وای خدا

بابایی هر روز میگه خدا کنه دوقلو باشه یه دختر یه  پسر

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ههههههههههههه اینم بابایی با ارزوهاااااااااااااش

ولی هر چی باشی

یه دونه .... دو تا....... سه تا ...... دختر ........ پسر

برام مهم نیست این رو از ته ته دلم میگمممممم فقط سالم باشی

همین برام بسه

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

الان حاجی لک لک تو آسمونه هی داره پرواز میکنه تا بشه مرداد ماه تو رو بده بغلممممم

حالا دختر و میده یا پسر؟؟؟؟؟؟

بیا ادامه مطلب

عشق مامان

یه خبر بدممممممممم بهت یه عالمه خوشحال بشی

یادته اون موقع هاااااااااا بهت گفتم دارم عمه میشمممممم؟

ههههههههههههههههه دارم عمه دوتا گل پسر میشممممممممممممممم

خدایا شکرت چقدر خوشحاااااااالم

انقدر براشوووووووون دعا میکنم همیشه موقع قران خوندممممممم براشون دعا میکنم

که صحیح و سالم به دنیا بیان

مثل این دوتااااااااااااااااااا

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اللهی عمتوووووووووون دورتون بگرده

خداااااااااااااااااااااااااااا من چقدر اینارو دوست دارممممممم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ خخخخخخخخخخ دو تا نی نی

عزیزممممم

مامانی داره میره بخوابه بوووس حسابی مواظب خووووودت باااااااش

بوووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)