برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

تمشک من

1391/9/27 17:35
565 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزمممممممم خووووووبی

امروز دوشنبه س قراره 5شنبه برم سونوگرافی به بابایی هم گفته که بیاد

البته اون کار داره شاید نیاد.. ولی الان بهم زنگ زد گفت هماهنگ کردم احتمال زیاد میاااااااااااد

  خدا کنه قلبت اینطوری تند تند بزنه........ ای خداااااااااا

خیلی نگرانممممم تا تو صحیح و سالم بیای بغلمم میمیرم از نگرانی

راستی دیشب برف اومد اولین برف امسال بووود و تو توی دلم بوووودی

دیشب بهت گفتم تمشک مامان نگاه کن ببین چقدر برفا خوشگله

من عاشق برفممممم بابایی گفت بیا بریم بیرون برف باااازی

ولی نرفتیم به خاطر تو گفتیم مریض میشی

انشالله سال دیگه 3 تایی میریم برف باااااااااازی

 

عزیزم تو خیلی نی نی خوبی هستی اصلا من رو اذیت نمیکنی

اصلا حالت تهوع ندارم........ولی فقط کمرم درد میکنه

اخه دیروز یه عالمه کار کردمممم البته هیچ کس نمیدونه من کار کردم وگرنه سرم رو میزنن

لباس شستم     جاروبرقی کشیدمتی کشیدم رفتم حموم

خلاصه... دوستام کلی دعوام کردم قول دادم دیگه کار نکنم

اوه اوه اگه مامان بزرگت بفهمه میکشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی 92
28 آذر 91 8:03
سلام آنا جون نوشته هات خیلی خودمونی و شیرینی. انشالله 9 ماه رو به سلامتی بگذرونی و نی نی ماهتو بغل کنی
انا
3 دی 91 19:00
سلام دوست عزیزم مرسی گلممممم انشالله بیام وبلاگ نی نی خودت رو بخونم بوووووس