برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

9 هفته ای

1391/10/12 13:52
444 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااای خدا چقدر تند تند میگذره این روزااااااااااااااا

دیروز تو شدی 9 هفته فکر کنم الان 2.5 سانتی متر شدی......

هنوز باورم نمیشه تو .توی دلمی و تو داری روز به روز بزرگ تر میشی..... ومن خیلی خوشحاااااالمممممم

خیلی خیلی مواظب خودت بااااااااااااش من و بابایی لحظه شماری میکنیم تا به دنیا بیای .بغلت کنیم بوست کنیم واااااااااااااااای خدا

انقدر برای اومدنت ذوق دارم که نگووووووو دیروز زنگ زدم چند تا بیمارستان قیمت زایمان رو بگیرم

قیمت ها خیلی بالا بوووود ....نمیدونم کدوم بیمارستان برمممممم

الان پیش خودت میگه مامانم چقدر عجوله هنوز خیلی مونده تا من بیامممم....

ولی بدون انقدر مامانی تورودوست داره ...داره لحظه شماری میکنه برای اومدنت..برات یه عالمه لباس خردیمممم....لباس های خوشگل که تنت کنمممممم تو رو توی اون لباسا تصور میکنممممم کلی ذوق میکنم

عزیز دلممممممممم دارم کم کم احساست میکنممممم...به کسی نمیگم چون مسخرم میکنن

ولی من تو دلم یه چیزی احساس میکنمممم....یهو دلم میلرزه من تاحالا همچین نمیشدم...اگه تو نیستی پس چیه؟؟؟؟؟؟؟❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

یا مثلا زیر دلم نبض میزنه...........هنوز خیلی خیلی زوده تا بخوام تکون هاتو احساس کنم

ولی تغییراتی که تو دلم میشه رو احساس میکنمممم عشقممممممم

تو الان اندازه یه حبه انگوری......

ولی حبه انگور کوچولو تو بزرگتری عزیزمممممممم...........

الان نی نی من حدود 2.5 سانتي متر (حدود اندازه يك دانه انگور) است و وزنش حدود چند گرم است، اما از آنجا كه ساختار فيزيكي بدن او شكل گرفته است، آمادگي آن را دارد كه به سرعت وزن اضافه كند. نی نی من هر روز به يك انسان كامل شبيه تر مي شود. دنبالچه جنيني او كاملا از بين رفته است و اجزاء بدن او (شامل اندامها، ماهيچه ها و اعصاب) آرام آرام شروع به كار خواهند كرد.
پلكهاي او در حالت بسته قرار دارند و تا قبل از هفته بيست و هفتم باز نخواهند شد. او هم اكنون نرمه گوش دارد و در آخر اين هفته، بخشهاي داخلي گوش او كامل خواهند شد. لب بالايي او نيز كاملا شكل گرفته است و دهان، بيني و سوراخهاي بيني او نيز مشخص تر شده اند. نوك انگشتان او كمي بزرگتر شده اند. تمام مفاصل اصلي (شانه ها، آرنجها، مچ ها، زانوها و قوزك پاها) در حال فعاليت مي باشند، كه به تو خوشگلم اجازه میده تا اعضايت را حركت دهی. قلب او اكنون به چهار حفره تقسيم شده است و دريچه ها در حال رشد مي باشند. اندامهاي تناسلي بيروني او تشكيل شده اند، اما چند هفته ديگر مي توان تشخيص داد كه نی نی من پسر است يا دختر..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آینده .*آرزو*
17 دی 91 12:06
سلاممممممممممممممممممممممم دوست جووووووووووووووووووووووووووون هوووووووووووووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااا . خیلی خوب نوشتی بووووووووووووووووووووووووووووووووووس به تو و نی نی نازت .