برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

10 هفتگی

1391/10/18 12:14
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی کوچولو...

زیاد حرفی برای گفتم ندارم فقط اومدم بهت بگم یه دوشنبه دیگه یه هفته دیگه و دوباره یه هفته بزرگ تر شدی....

من از روز جمعه تا الان که دوشنبه س مریض شدمم.همش تب و لرز داشتم ..انقدر سر درد داشتم نمیتونستم چشمام و باز کنم..خیلی وحشتناک بووود

شنبه ساعت 7 صبح بابایی گفت حالت خیلی بده تب داری من و برد دکتر... دکتره بهم گفت چند ماهته؟؟

161 Orange Emoticonsقیافه من این شکلی شد...گفتم ماه چی؟؟ این از کجا میدونه من حالمه ام

دوباره پرسید....گفتم 10 هفتمه.....

بعد گفت برات نمیتونم زیاد دارو بنویسمممم...دوتا امپول برای حالت تهوع نوشت.دوتا قرص

بعد رفتم آمپول زدم.اومدیم بیرون بابایی گفت تعجب کردی دکتر ازت پرسیدی چند وقتته

گفتم اره تو بهش گفتی؟؟؟ گفت اره رفتم بهش گفتم خانمم بارداره حالش خوب نیست زود بیا ببینش

خلاصه دیگه حالم خیلی بد بوووووود...امروز دیگه تب لرز و سر درد ندارم

ولی همش سرفه میکنم و بینی کیپ شده....

دعا کن حال مامانی زود خووووب بشه عزیزممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پرهام
18 دی 91 12:17
خیلی مونده انشالله به سلامتی دنیا بیاد
مامان مهرزاد جان
18 دی 91 12:52
عزیزم به خودت برس مواظب خودت باش ان شاله خوب و سرحال باشی _________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::: ______________*__*_______**:::::::: _______________*__*_____**::::::::: ________________*__*___*::::::::::: _________________*_*__*:::::::::::: _____**********____##*:::::::::: ___**:::::::::::::::::: ^^*::**:: __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::: ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::: _____**:::::::::::::^^*::::::::: __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::: ___________**:::::: _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O مهرزاد به روز شده منتظرتون هستیم
آیدین و مامانیش
27 دی 91 18:48
آخ اخ بگردمت عزیزممممممممم مواظب خودت باش مواظب جوجوی منم باش 10 هفتگی جیگرم مبارکککککککککککک می بینی عزیزم یک سوم راهو رفتین به همین سرعت بقیه هم پشت سر میزارین و جوجو میاد تو بغلت ولی همیشه دلت برا این روزا تنگ می شه لذت ببر رررررررررررررررررر الهی همیشه سلامت باشین مرسی که به پسرک من سر می زنی ما خیلی دوستت داریم خاله جون آیدین