برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

24 هفتگی

1392/1/27 19:38
692 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسرممممم قند عسلممممم

قربونت برم الان حدود یه ماهی میشه داره حسابی مامان و لگد بارون میکنی

وااااااااای نمیدونی بعضی اوقات چقدر مزه میده ولی بعضی اوقاتم یه جوری میشممم از تکونات ولی بیشترش ذوووق میکنم

نمیدونم از کی برات ننوشتم.......آها

قبل از عید دکترم یه سونوگرافی برام نوشت برای تعیین جنسیت تا مطمئن بشیم تو هنوز هم پسری یا نه عوض شدی........

چند روز به عید مونده بود 27/12 /91 بود رفتم سونوگرافی خوشید نوبت گرفتم....بعد زنگ زدم به بابایی که بیاااااد با هم تو رو ببینیم....

دوباره من و بابایی کلی ذوق داشتیممم که الان میریم توی صفحه مانیتور میبینیمت

انقدر نشستیمممممممممممم تا نوبتمون شد..

رفتیم تو خوابیدم روی یه تخت یه آقای دکتر بد اخلاقی اومد دستگاه رو گذاشت روی شکممم

من اصلا تورو ندیدم گفت بلند شووو.....اااااااااااااااااا همین؟؟؟؟

گفتم تموم شد گفت بله....گفت خوب چی شد؟ جنسیتش چیه؟؟؟؟

گفت پسررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره

گفتم سالمه گفت بله.......در گل خیلی دکتر بدی بووود من و بابایی که تورو واضح ندیدیم

ولی در هر صورت دوتامون با لب خندون از اونجا اومدیم بیروووووون

اونروز تو 19 هفته و 5 روز بودی....داشتی 5 ماه رو پر میکردی

وزنت 322 گرم بود.و قدت 15 سانتی متر....

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسرمممم تو اولین تکونت و توی عید 92 بود که خوردی....9/1/92

بابایی سرش روی شکم من بود یهویی سمت راست دلم محکم پرید.......بعد من و بابایی دوتایی به هم گفتیم چی بود؟؟؟؟؟ تکون خورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هههههههههههه خیلی جالب بوووود.اولین تکونت و واسه بابایی خوردی...ولی فعلا فقط همون یه بار بود

از اون روز به بعد هر چی بابایی دستشو میذاره روی دلم تو تکون نمیخوری ........

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

الانم که دیگه 24 هفته شده......

هفته دیگه 6 ماه هم پر میشه وارد 7 ماه میشی.........خیلی زود داره میگذره اینروزاااااااا

ولی...................من دیگه شبا خواب ندارم......اذیت میشممم

دنده ی سمت راستممممم خیلی خیلی خیلی درد میکنه..اصلا نه میتونم بشینم نه میتونم زیاد راه برم

فقط باید دراز بکشممممم....البته وقتی راه میرم زیاد درد نداره موقع نسشتن امانمو میبره

به دکترم گفتم خیلی درد میکنه....بعد از دیدن عکس سونوگرافیت بهم گفت نی نی به عرض خوابیده

گفتش سرت سمت چپه . پاهات زیر دنده هامه واسه همینه که فشار میاره و درد داری.......

ههههههه کلی از حرف دکتر با بابایی ذوق کردیممم........ولی بازم درد دااااااااااره......

الانم همینجوری داری به دندم فشار میاااااااااااری و تند تند تکون میخوری.....قربونت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه
28 فروردین 92 19:09
سلام انا جونم...قربون گل پسرت.....منم هفته 23 رو دارم پر میکنم انشاالله....توی کلوب هستم....خیلی خوشحالم که خوشحالی...هنوز نینی من درست و حسابی تکون نمیخوره...خیلی ناراحتم.....گریههههه
جیگر مامان
8 اردیبهشت 92 16:41
سلامممممم اخییییییییی خدا حفظشون کنه رادین و رادمهر خداروشکر سلامتن ایشالاه نی نی شما هم به سلامتی دنیا میاد مارو یادت نره عزیزمممممم