برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

روز مادر

1392/2/11 14:36
562 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم خوبی خوشی؟؟؟

خوش میگذره اون توووووو خوب داری مامان و لگد بارون میکنی هااااا پسر شیطون انقدر به مامانی لگد میزنی

که دردم میگیره قربون این تکون خوردنات برممممم عشق من....

هر روز که میگذره تکونات  بیشتر میشه و محکم تر..داری واسه خودت مردی میشی

اوایل برای بابایی تکون نمیخوردی..تا بابایی دستشو میذاشت دیگه تکون نمیخوردی62 Orange Emoticons

ولی الان دیگه نه کلی برای بابایی هم تکون میخوری......

یه اخلاقی هم که داری هر موقع شروع میکنیم باهات حرف زدن یا برات شعر میخونم دیگه تکون نمیخوری

انقدر ثابت وایمیسی تا حرفمون تموم بشه بعد شروع میکنی به تکون خوردن.......

پسر مودب ممممممممممممممن

پسر نازنیم امروز روز مادر..ولی تو به مامانی نگفتی روزت مبارک صبح هر چی بهت گفتم به مامانی بگو روزت مبارک مثلا تکون بخووووور ......ولی توی شیطون اصلا عکس اللعملی از خودت نشون ندادی

ولی عیب نداره به جاااای تو بابایی بهم گفت

امروز 11 اردیبهشت 1392 روز چهارشنبه روز ماااااادر

پسرم شما الان توی 26 هفته هستید الان 3 روزه که رفتی تو 7 ماه.....داری بزرگ میشی

فکر کنم حدودا 900 گرم باشی به قول دکترم یه کیلو گوشت

دیروز رفتم دکتر برای چکاپ ضربان قلب تو گرفت 170 بود دکتر میگفت هرچی بزرگ تر بشی تعدا ضربان قلبت کمتر میشه

وزن مامانی هممممممم زیاد شده شدم 63 کیلو..به نظرم خودم یه عامله چاق شدم ولی اطرافیان همه میگن تو مگه حامله نیستی چرا انقدر لاغری ؟ چرا شکم نداری؟

دیروز به دکتر گفتم من شکمم کوچیکه؟؟؟؟ گفت نه خوبه.......

دکتر به اصرار من یه سونوگرافی سه بعدی نوشت که باید برم بدم

انقدر ذوووق دارم که تورو میخوام ببینممممم...هر روز به بابایی میگفتم دلم میخواد نی نی رو توی دلم ببینم چه شکلی.....

راستی پسرم هفته دیگه پنجشنبه عروسی دایی محمد...

تو هم توی دلم منی .......خوشحالم ولی فقط برای خودم ناراحتم که زیاد نمیتونم برقصم..لباس خوشگل

کفش خوشگل موهامو نمیتونم رنگ کنمممممممم

ولی عیب ندااااااااره به بودن تووووووو میارزه.....

شکلکهای جالب آروین
مادر تابلوی آفریدگار است . تار و پود روح مادر را از مهربانی بافته اند.
عشق مادر هدیه بزرگ خدا به انسان. پس قدر این هدیه بزرگو ار را بدانیم

شکلکهای جالب آروین

.
مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا
مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست
قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد
مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا
آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد

بریم ادامه مطلب

اكنون وزن كودك شما كمي كمتر از 900 گرم و طول بدن او از سر تا پاشنه پا حدود 35.5 سانتي متر است. عصبهاي گوش او در حال تكامل هستند كه در نتيجه به صداهاي مختلف بهتر پاسخ مي دهد. ريه هاي او در حال رشد هستند و او با نفسهاي كوچكش مقادير كمي از مايع آمنيوتيك را تنفس مي كند. اين تمرين براي تولد او و هنگامي كه مي خواهد براي اولين بار با هوا تنفس كند بسيار مفيد است. در صورتي كه كودك شما يك پسر باشد بيضه هاي او در حال حركت به سمت كيسه بيضه هستند كه درچند روز آينده به مقصد نهايي خود مي رسند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازی
14 اردیبهشت 92 18:17
سلام انا جون ایشالله روزی بیاد که عکسای ناز پسر خوشکلتو بزاری
نازی
27 اردیبهشت 92 20:38
برا منم دعا کن من از میخوام
آیدین و مامانیش
1 خرداد 92 12:19
سلاااااااااااااام روزت مبارک مامان طلا (ببخشین با تاخیره) خوشحالم که برسام خوشگلمون داره حسابی لگد بارونت می کنه منم دلم لگد خواست هههههههه خیلی حس خوبیبه شیرین ترین لگدای طول زندگیت ازشون لذت ببر به پسرک نازمون بگو خیلی دوستش دارمممممم