برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

عمه شدن مامان

1391/9/15 0:09
402 بازدید
اشتراک گذاری

 خبر  خبر❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤خبر خوووووووووب

سلام عشقممم  اومدم یه خبر خیلی خیلی خوب بهت بدم

 دایی علی داره بابا میشه اللهی قربونش بشمممممممم

اللهی دورش بگردم داداش عزیزمممممم

 باورم نمیشه داداشم داره بابا میشه عزیز دلمممم

مامانی هم داره برای اولین بار عمه میشه ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ ایوووووووول

حالم خیلی بده نمیدونم چم شده دارم از ذوق اینکه علیرضا بابا شده میمیرم ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

ولی پس چرا دارم گریه میکنم...............................................

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ اشک ذووووووووووووق  ناراحت نبااااااااااش

الان که دارم اینارو مینویسم همینجوری اشکام سرازیر شده نمیتونم جلوشو بگیرممم

 امروز بعد ازظهر زندایی بهم اس ام اس داد گفت داره  مامان میشه تا چند ثانیه تو شوک بودم

از خوشحاااااااااالی❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

الان تنهااام     بابایی رفته خوابیده  منم و خودت

فقط تورو دارم عزیزم

وااااای زندایی گفت به کسی نگوووووووو مگه میتونم نگم......❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)