برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

تنهایی

1391/9/14 23:58
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم فندق

قول دادم بهت تند تند بیام بهت سر بزنم یادت نره تو هم قول دادی زود بیای پیشم

عزیزم من هر روز روزشماری میکنم 12 روز دیگه مونده که بفهمم آیا اومدی تو دلم یا نه............

فندق مامانی از اون روزی که کمکت کردم تا بیای الان 3روز میگذره

انقدر خوردم و خوابیدم خسته شدم دست بابای گلت درد نکنه میدونی تو بهترین بابای دنیا رو داری

همه کارای مامانو میکنه مواظب مامانه تا تو کوچولو بیای تو دلم توروخدا عابرو مامان رو نبر شرمندم نکن

بیااااااااااااااااااااااااااااا تا از این خوشبخت تر بشیممممم

فندقم یه عالمه نی نی تازه به دنیا اومده اگه زود بیای

باهاشون همسن میشی 4تا نی نی تا حالا به دنیا اومده 4تا دیگه هم هنوز تو شکم مامانشون هستن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)