برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

دلتنگی

1391/8/22 21:58
311 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلاممممممم خوشگل خدمت خوشگل ترین نی نی دنیاااااااقلب

عزیز دلممم چقدر دلم برات تنگ شده بوووووووووووووووووووووووووس

فکر کنم چند ماهی میشه که پیشت نیومدم آخه اصلا حوصله وبلاگ نداشتم هههههه

آخه بیام اینجا چی بگم؟ ازتنهایی هام ؟ از دلتنگی هام ؟ از نبود تو؟

از اون روزی که بهت گفتم تولدمه و من منتظرتم 4 ماه میگذره ولی................ تو هنوز پیشم نیومدی

بعضی روزا دلم میگیره ولی دوباره به خودم روحیه میدم میگم باید قوی باشم نی نی من یه مامان قوی میخواد

عزیز دلم الان یک سال و 4ماه که من و بابایی منتظر توییم پس چرا نمیایی؟

امروز یه کمک کوچولو بهت کردم تا شاید بیای تو دلم(ای یو ای) زیاد در موردش توضیح نمیدم دوست ندارم

قوووووووووووووووول بده به مامان باید 14 روز دیگه ازمایش بدم اومده باشی تودلممم

راستی گل مامان یه خبرررررررر خاله آسموووووووووونی مامان شده یه نی نی تپلی الان تو شکمشه مبارکش باااااااااااااااشه خیلی خیلی براش خوشحاااااااااال شدم بهترین دوست منه تو هم از نی نی خاله یاد بگیر بیا پیش مامان و باباتتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)