برسام عزیزبرسام عزیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

بهانه زندگی من و بابایی

33 هفتگی

1392/4/17 15:37
1,303 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممم مامانی

دلم برات تنگ شده بود شیطون بلااااااااااااااااااااا........

خوب شیطون شدی هاا..همش مامانی رو اذیت میکنی..روز به روز تکونات بیشتر و محکم تر میشه وقتی داری توی دلم جا به جا میشی یهو دلم درد میگیره و خودمو جمع میکنم....

همش میای سمت راست دلم یعنی کنار نافم..مخصوصا وقتی خم میشم و بلند میشم دلم کج میشه

کلن میای سمت راست ...بعد سمت چپ میره تو ووووویییییییییی نمیدونی چقدر بامزه میشم

داریم کم کم 8 ماهم تموم میکنیم و وارد 9 میشیم..البته 9 روز دیگه هنوز مونده

عزیزم هفته پیش نامزدی خاله اعظم بود..یه داماد جدید به جمعمون اومد خیلی پسر خوبیه...

ایشالله خاله باهاش خوشبخت بشه..من که خیلی براش دعا کردم چون خیلی دوسش دارم اونم خیلی خیلی من و تو رو دوست داره........

هفته دیگه هم یعنی نیمه شعبان مراسم عقدشون....

اعصابم خورده همین که من حامله شدم هیکلم ریخت بهم اینا تند تند دارن عروسی میکنن منم نمیتونم

نه برقصم نه لباس مناسب تنم کنم...ولی برای عقد خاله یه لباس صورتی خوشمممممممل دارم میخوام بپوشم خیلی نااااااااااااااااااازه....

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

دیگه اینکه حدود یه هفته ای میشه که نیما اومده بود خونمون....چند وقته هی میگفت میخوام بیام تهران خونتون......خیلی ما رو دوست داره..اگه یادت باشه پارسال هم تابستون اومد

شنبه اومد..امروز پنجشنبه س رفتش رفتم رسوندمش مترو رفت ولی با ناراحتی رفت دلش نمیخواست بره..

دیگه اتفاق جدیدی که افتاده اینکه رئیس جمهورمون هم عوض شده..........

هفته پیش انتخابات بود و آقای حسن روحانی رئیس جمهورمون شد

ولی من و بابایی نرفتیم رای بدیم.......هم مهمون داشتیم هم بابایی علاقه ای به اینکارا نداره

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسرم توی این مدت همش باید بمونم خونه که مثلا از خودم مراقبت کنم ولی اصلا حوصلم نمیگیره

تند تند حوصلم سر میره ....بابایی هم همش بنده خدا هر کاری میکنه که من با ماشین نرم بیرون ولی من پرووووو میرم....منم سعی میکنم خیلی خیلی کمتر برم..مخصوصا الان که دیگه اصلا نمیتونم بشینم.

تو اومدی بالا روی معدم و گرفتی وقتی میشینم به معدم فشار میاد و این که پشتمم خیلی درد میگیره.

کلن سمت راست بدنم درد میکنه..مثلا کتفم رگ به رگ شده انقدر نیما ماساژش داده و کیسه آبگرم گذاشتم روش تا بهتر شده ولی باهاش کار میکنم درد میکنه

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

راستی چند هفته پیش با بابایی رفتیم سونوگرافی داپلر...خیلی دکتر خوبی بود...مهربون بود

بهمون یه cd هم داد فیلم تو توشه.واااااااااااااااااای نمیدونی چقدر بامزس..پاهات گذاشتی رو هم

هی دست تو باز و بسته میکنی...چشمات و میبندی و باز میکنی..لباتم باز میکنی

یه عالمه لپ دااااااااااااااااری...در ضمن یه بینی بزرگ هم داری. ههههههههههه

البته نمیدونم شاید هم سایه افتاده باشه عشقممممممممممممممم

......برسام مامان دورت بگردم با این اسم خوشگلت که همه با این اسم صدات میزنن....

کسی بهم نمیگه نی نی خوبه همه میگن برسام خوبه خخخخخخخخ...کلی ذوق میکنم...

 

برساممم شما اینجا توی دلم مامانی.............

با نیما و نازنین رفته بودیم باغ پرندگان خیلی جاش خوشگلی بودی....

توی این عکس 33 هفته هستی..

همچنان دور شکمم 98 سانتی متره..و وزنم شده 67 کیلو یعنی 10 کیلو فعلا اضافه وزن

یه خورده ساق پام ورم کرده...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ترنم
1 تیر 92 2:48
انا دوسمممممممممم میارکه سیسمونی گل پسرت باشه عالیه ن خوشکلللللللللللل برسام خیلی مامان بابای باسلیقه ای داره فوبونش بشم خودتم دیدم واییی عسیسم خیلی ماهیییی بووووووووس